Alla inlägg den 13 december 2015

Av Maria Ahlby - 13 december 2015 22:08

Han som kramar mej
Han som pussar mej
Han som uppskattar mej
Han som visar ömhet
Han som håller min hand
Han som stannar mitt på stan för kyssa mej
Han som säger att jag är fin
Han som säger att han saknar mej
Han som släpper sitt egna för att hjälpa mej
Han som ler när våra blickar möts
Han som offrar för mej
Han som kramar mej extra hårt innan han somnar
Han som ser vad som behöva göras
Han som inte tar skit
Han som gillar att ta på mej
Han som är stolt över mej
Han som inte sviker
Han som är så snygg
Han som tar mej på allvar
Han som uppvaktar mej
Han som vill lära känna mina vänner
Han som frågar vad jag vill
Han som drömmer om framtiden
Han som har ambitioner och mål
Han som vill dela lika
Han som ger hellre än tar
Han som visar kärlek på så många vis

8 år från dag ett till nu. Vi har båda fått leva livet på olika vis tills våra vägar möttes igen. Detta trodde jag aldrig men är mer än nöjd med valet att våga möta din blick. Är glad att du inte gav dej. Redan från början har du visat att du är beredd att kämpa för oss. Du har på så många vis gjort klart för mej att du vill vara mej nära, att du är beredd att släppa ditt för att börja med mej och allt som kommer till.


Du har mött någon väldigt speciell. Därför vill du testa förhållandet innan du fäster dig så att du är absolut säker. Du kan lugna dig, ni två är gjorda för varandra och passar varandra perfekt. Ni är ett härligt par!

Ovido - Quiz & Flashcards