Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Maria Ahlby - 9 juni 2016 10:14

Gårdagens val och prestation i livet och på gymmet. Jag hade ett efterlängtat möte med min (den bästa) PT och gav fan allt o lite till. Näst sista övningen tog jag i så jag mådde illa, sista övningen var inte tårarna långt borta i bensparken alla metrix style. FY FAN va ont det gjorde brände krampade och va fruktansvärt. Men sen va jag klar..... Eller..... Ne då kom han på att jag skulle göra fria knäböj. Ohoj kunde ju knappt stå själv hur fan skulle de gå. Men med bästa PT och mina mål på insidan av ögonlocken lyckades jag göra även det.
Snart 24h senare står jag nu på löpbandet och får konsentrerar mej till tusen för att fixa att gå rakt. Benen funkar inte riktigt som jag vill idag och ont gör det. Men vet ni vad? jag gillar det. Jag njuter av ömma muskler och tunga lyft som ger mej coola resultat.
Idag satsar jag på nytt pb i samtliga sxel övningar.

Dagens ideal säger liten och späd och jag säger stor och hård. ( du äger tolkningrätten)

Ovido - Quiz & Flashcards