Alla inlägg den 1 juni 2016

Av Maria Ahlby - 1 juni 2016 13:16

Smärta smärta hon sa tandvärk i armarna. Japp precis den känslan är det. Men benen funkar så dom får pumpa på gymmet idag. Måste lära mej när lagom är lagom och gränsen är nådd så jag inte sliter sönder mina surt förvärvade muskler. Men alltså fatta jag har brutitsrm med eliternas elit Heidi Andersson. Jag fattar det knappt att jag fått träffa en av mina idoler och förebilder. Så snäll och jordnära som hon är är nog svårslaget. Jag kommer aldrig komma upp i hennes klass men om jag satsar högt kommer jag i alla fall en bit.

Idag är det 6 månaders dagen för mej och Mr AWESOME. I hela fantastiska månader har han haft titeln min pojkvän. 6 månader har gått väldigt fort och det har hänt massor, mycket vet ni men det finns mer bakom kulisserna som få vet. Jag är så lycklig som får leva med dej som släppte allt för att jag/vi var viktiga för dej. Det händer så mycket inget är omöjligt med dej och du stöttar och peppa alla mina tokiga påhitt. Fantastiska människa trofé inte det fanns någon så va lika AWESOME som jag. Vi har en plan och tillsammans kan vi fullfölja den.

Jag älskar min Tobbe

Ovido - Quiz & Flashcards