Alla inlägg den 3 juni 2016

Fox

Av Maria Ahlby - 3 juni 2016 22:05

Under mitt livs lopp har du träffat många människor och gått igenom mycket med dem. Men eftersom alla inte kan konkurrera med min kvaliteten på din karaktärs styrka, har jag tvingats uppleva några besvikelser. Jag insåg snabbt att dessa stunder är den del av livet och jag i slutändan drar du nytta av dem. Det är därför jag har accepterat dessa händelser som värdefulla lärdomar som stärker mej för livet. Idag är jag tacksam för dessa upplevelser!

Ni är mina vänners vänner alltså deras vänner och inte automatiskt min vänner. Ni är bekanta till mej jag vet vilka ni är men lägger ingen tid och energi på att lära känna er. Jag väljer mina vänner varsamt, jag väljer mina vänner på vissa simpla men akk så viktiga grunder. Ärlighet Tydlighet och Enkelhet. Jag har vänner jag inte behöver bevisa något för. Mina vänner finns där och bara är bäst, bäst på att vara nära på långt holl. Bäst på att vara lättsamma med tyngd. Bäst på att vara mina vänner.
Min valda familj med bröder och systrar som jag aldrig släpper.

Ovido - Quiz & Flashcards