Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Maria Ahlby - 17 juni 2015 20:28

jag hatar folk men vill inte vara själv. Att jag alltid skall lyckas krongla till det. Eller är det alla andra som är så förbaskat krongliga. Känslor och behov = friare liv. Det krävs mycket av mej för att jag skall göra något annat för någon annan än mej själv. Jag gör bara saker som jag tjänar på saker jag mår bra av. Själv klart hjälper jag mina vänner när dem behöver mej, men inte för att vara snäll eller bli omtyckt utan för att hag mår bra av att se just dej glad och tacksamm för att du fick min hjälp. EGO ja jo det skulle vi kunna kalla det. Men hag har aldrig sagt att hag är snäll häller. Jag är ärlig och ego rakt igenom från ena Sudan till den andra och ut och in också.
Så FUCK YOU! Om du vill lägga din tid på att förklara för mej hur jävla fel jag är, det handlar bara om att jag inte passar i dina ramar regler och rutiner längre. Mitt liv mina känslor och min spelplan.

Jag älskar, ja jag kan älska och då gör jag det för allt jag har.

Ovido - Quiz & Flashcards