Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Maria Ahlby - 16 juni 2015 22:25

HELT STÖRT!

Ja att ön var liten var jag väl medveten om men så här liten visste jag fan inte.
Hon kända han som nu hänger med henne. Han har i sin tur ett register av både hatare och älskade som vi alla känner men ingen umgåsmrd. Vi ses och du har bytt sedan sist vi sågs och berättare att hon ligger med den andra fast han inget vet och så skriver han med den gifta kvinnan och hon blir svartsjuk.
Hm.... Ja... Och livet på ön va bra.... Nja... Alla har vi ett förflutet men det gäller att lämna det bakom oss. Håller vi kvar i det gammla kan vi inte häller gå framåt. Som att förtöja en båt vid kajen för att sedan försöka ro där ifrån. Helt stört.

Haha jag kissar nästan på mej av skratt när jag ser det du inte fattar katt jag ser. När du inte enda ser det själv. Sötsaken hur skall detta sluta. Jaja jag står här med armarna utsträckta och tar emot dej om eller när du faller.

Av Maria Ahlby - 16 juni 2015 14:19

D- kolla mamma fångade nått.
Det är en fisk.
M- jaha får jag se, det ser ut som en torsk.
D- Som Torsten?
M- naj inte Torsten, en torsk( jag tecknar T O R S K )
D- en torsk varför sa du inte de mamma. (Han suckar ) men du mamma vet du vad torsk är för något?
M- ja det är en fisk
D- jo fast det kallas duva men det är ingen fågel. Och den kan inte flyga häller.
M-okej det är en fisk som heter duva men är ingen fågel och den flyger inte.
D-bra mamma va duktig du va nu ( han ger mej tumme upp)

Ja detta är en helt vanlig konversation med en helt bedårande 4åring.

Ovido - Quiz & Flashcards