Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Maria Ahlby - 4 juni 2015 21:57

jag vill köpa hus.
Hag vill hitta det där hemmet som är mitt. Det som känns som mitt hem. Just nu bor jag ingenstans men på 2 ställen. Inget hem men 2 uppehålksplatser känns det som ibland.
Ett hus som jag äger och jag kan göra vad jag vill med. Ett hus som jag kan få vara stolt över. Jag vill njuta av lugnet på verandan i solen med en kopp Java och veta att allt inför tomtgränsen är mitt. Mitt mitt mitt. Jag kan tänka mej att dela detta mittiga med någon bara det är lika och inte mer eller indre.
Drömmer längtar önskar och sa visst något om att nästa adressändring blir till MITT hus.
Det behöver inte vara stort bara det är rätt. Lite fix kan det vara också jag gillar de. Jag fixar det nästa bara jag får försöka hur svårt kan det vara liksom. För kom inte och säg att jag inte får eller att jag inte kan då blir jag trotsig och ännu mer envis.
Jag mins en M som stolt visade upp sitt hus för mej. Berättade om stort och mått vilka planer som fanns. Jag vill göra det samma. Jag vill skryta helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards