Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Maria Ahlby - 14 juni 2015 22:02

Fruktansvärt fantastiskt hur sakar och ting kan ända sig fort. Från toppen till botten och från botten till mitten och sen till botten igen för att vända mot toppen. Ja så ser min värld ut så pendlar jag i det mesta nu förtiden.
Har en saknad. Har en önskan, har ett hopp en ynka gnutta förnuft. Jag vet att alla pusselbitar inte famlar på plats lätt, jag vet att vissa bitar måste läggas precis rätt för att passa. Rätt skall vara rätt annars blir det fel och då blir det tamefan inte rätt.

Vad får vi om vi korsar en pitbull och en apa ????

Amfetamin
Heroin
Nikotin
Adrenalin
Några stycken av alla "IN" ord som finns i vårt svenska ordförråd, dom är tunga och farliga dom flesta av dom.

Jag är värd min plats. Alla är vi utbytbara. Våga släppa någon nära är läskigt, desto mer man blottar desto mer finns det att bli slagen på. Rädd att bli Slagen, rädd att bli tilltufsad igen, rädd att falla ner i ångest gropen igen. En grop av ångest och kanterna är klädda i panik.

Toby och Boxer Robert som i en annan värld. Så långt bota men ändå så nära.


Ovido - Quiz & Flashcards