Alla inlägg den 3 april 2015

Av Maria Ahlby - 3 april 2015 06:33

Jaha nu var det sagt låst det har jag gjort det finns det inte så mycket vända på. jag tror att jag får högre krav på min omvärld mellan varven jag tror att det är min omvärld inte riktigt här med på hur mycket Mia de har göra med. För några år sedan sa jag det var inte aning om hur mycket Mia träffa.

Fantastiska muskler.
Känslan när det är men helt plötsligt är hård när man tar på överarmen känslan när man känner hur musklerna rör sig i magen när man vrider sig känslan när man inte kan gå ner för en trapp för att låren din hårda och träningsvärk. Jag tror att jag når mitt mål hyfsat snart.

Jag reflekterar mycket över allt i livet jag reflekterar vänder vrider analyserar reducerar minimerar exponerar ja allt har tankevärld att tänkas på. Kul reflektion efter träning man väljer ska jag verkligen ta en kall öl? Men såsen till maten var inget svårt val att välja.

Kul reflektion när du seger hoppa funderar jag på hur högt när jag seger hopp så hoppade tills jag säger sitt kul reflektion!

Tack för kaffet nu drar jag.!
Jag drar över havet till andra sidan till samma kött och blod.

Ovido - Quiz & Flashcards