Alla inlägg den 1 april 2015

1/4

Av Maria Ahlby - 1 april 2015 13:31

En vän till mig sa att man märker när du jag mår bra för det skriver du inte bloggen. Jag tror det är någon och balansgång mellan att mår jättebra eller jättedåligt när allt är lagom fungerar det som bäst. När allt är lagom mår jag som bäst. Jag behöver alltid ha någon form av strävan dit vilja vid skall ja det kan jag klara det målet når jag. Om jag inte har några mål har jag inga drömmar har jag inga drömmar har jag ingen biljett vad har jag ingen bil så kan lika gärna skita i.

Jag har lärt mig att folk då ni vet den där folket som jag hatar när de står ivägen så går jag inte runt jag ber inte om att flytta på sig jag kliver tvärsöver låtsas som de inte finns jag tar plats för jag kan ta plats och jag tar plats för att jag får ta plats jag har rätten att ta platsen i mitt eget liv.
Jag har rätten att utnyttja platsen för att göra det som är bra för mig det jag känner att jag har bra jag gör aldrig något för att Göra någon annan glad jag gör saker för att jag ska må bra.

Långrandiga tjatiga tråkiga dryga människor som aldrig aldrig aldrig släppa taget jag orkar inte var någon sagt jag vill inte vara i ditt liv kämpar inte för att hålla den kvar släpp har någon sagt jag vill inte att du är i mitt liv släppte inte tillbaka dom när dom ångrar sig.

Och till sist

Vad kritisk tror inte på allt du läser

Ovido - Quiz & Flashcards