Alla inlägg den 30 september 2014

Av Maria Ahlby - 30 september 2014 23:33

No Doubt!

MEN HÄRRE GUD VAD GÖR DU MED MEJ!

Du trycker, sliter, knuffar, peppar mej i rätt riktning. Mot ljuset, mot den goda framtiden med en lugnare liv med en trygg stabil vardag. TACK!

Du gav mej precis det jag behövde. Ville bara får det bekräftat. Ja alla är vi så kallade berättelse torskar. Alla mår vi bra under bekräftelsens vingslag. Vi vill veta att vi är viktiga, uppskattade och älskade.

Liten man gjorde min dag. Stora utgifter fick mej att stråla som en sol i mörkret som omringat mej ett tag nu. Han vet han. Han vet hur man gör mej glad när jag behöver det som mest.

Det vinns en man som sagt att BaDoo är det bästa som hänt sedan blåbärspajen. O jo jag är villig att hålla med. BaDoo gjorde min sommar. BaDoo har gett mej många bra minnen. Några nya och väldigt fina vänner. Jag har fått bekräftelse och stöttning och massa massa kärlek på olika plan. Både vågrätt o lodrätt ;p
Men i dag är jag BaDoo av vand så jag har BÄTTRE sysselsättning än denna omtalade otroligt ytliga sida.

Kan hon, kan jag.
Kan han, kan jag.
Kan dom, kan jag.
Klart jag kan, så håll i hatten och åk med om du vågar.
Tåget står på spåret redo för avfärd mot min/din/ vår framtid.

Minne rakastann sinua! Fan ta dej men nu saknar satan sin dotter.

Ovido - Quiz & Flashcards