Alla inlägg den 19 september 2014

Av Maria Ahlby - 19 september 2014 09:35

Om jag ligger kvar i sängen länge nog kanske, kanske , kanske någon tänker knäppa på kaffebryggaren åt mej. Aj fan börden e ju låst det är i gen som kan komma in o göra det. Hm.... Man ja ligger kvar ändå. Inte OK att vakana kl 8 när man skall jobba sent ikväll. Inte OK att inte kunna somna om kl 8.

Hur ser dagen ut. Gym? Nja jag vet inte. Jo jag vill ju gymma man jag vill inte betala bensinen ditt o hem. Plus att jag är lite förkyld vill inte att det bli värre häller. Men jag vill tränna. Ja jag gör väll som jag brukar. Jag bara gör. Vad det nu är jag gör. Det märker ja sen när jag gör det.

Jag saknar den där Karl. Den där fantastiskt sköna karln. Han som är varm och trygg. Han som säger fina saker. Han som får mej att andas i nuet. Släppa alla måsten och stress. Lugnet själv i min värld. Du är efterlängtad och saknad. Men snart är du här och jag kan få njuta av din närhet igen.

Ovido - Quiz & Flashcards