Alla inlägg den 13 september 2014

Av Maria Ahlby - 13 september 2014 19:43

Denna dagen mitt liv. Ja hur var det nu farbror Melker menade med det. Denna dagen mitt liv.... Jaja hur eller hur har det varit en jävligt bra dag. Dogge har hängt med mormor och gammel mormor medans jag körde ett skönt ben pass på gymmet med min biff. Frågan är vem so. Är virrigast och i vilken bemärkelse. Ja det är tufft när man inte gjort det innan. Jag är imponerad att du gjorde så bra ifrån dej idag. Du e grym! Men ja e lite bättre ;p Tihi. Längtar efter att få känna resultatet imorgon när jag skall försöka ta mej ur sängen. Summan av kardemumman blir att jag lär ha träningsvärk i hela kroppen i morgon och de gillar jag. Skönt då vet jag att jag gjort. Rätt. Att jag får resultat av min träning. Känns bra känns gött, känns super .

Nej tvättmaskinen är ingen bil!

Av Maria Ahlby - 13 september 2014 00:48

2 tuffa pass på gymmet. Med en makalös utväxling gjorde jag en super bra insats för min kropp och dess utväckling. När energin va slut och jag vibrerade av utmattning begav jag mej där ifrån. Mot nya utmaningar. Tokigt sugen på precis vad som hälst bara det va fyllt med socker och fett. Hamburgare , kladdkaka , smörgårdstårta eller varför inte en grädbakelse. Men IKKE! Jag tog en itrim bar och kände mej stolt. Lång mysig kväll på jobbet med underbara ungdomar och goda godingar avslutade vi med lite fix och don. På måndag är det fotografering till skolkatalogen :)

När jag vaknar bär det av nog gymmet med min biff för att krossa allt vad ben heter. Jävlar va det skall bränna.... Gött

Nu sova sova sova säng säng säng.
GODNATT

Ovido - Quiz & Flashcards