Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Maria Ahlby - 1 februari 2016 10:35

Nytt kapitel nya toma sidor att fylla av möten känslor träning familj jobb kärlek vänner osv. Jag jobbar dåligt med nytt.... Nya saker är läskigt allt nytt skrämmer mej. Nytt är bra för det tvingar till utväckling det triggar till att jag måste fokusera. Jag gillar utväckling och framsteg men ändå läskigt så ända in i. Jag börja nya jobbet idag. Har sovigt väldigt dåligt och motivationen att träna innan jobbet va typ noll. Men mu står jag på löpbandet och värmer upp inför ett tungt rygg pass. Tackar övermakter återigen för att jag hittat gymmet som helar mej.

Han och jag har byggt bo. Jag gillar det, jag gillar honom. Nu är det nara vårt och bara vår vardag. Han funkar som jag praktiskt och snyggt. Vi vänder inte ut och in på allt men vi värderar och tänker till. Pengarna sparas och vi tänker långt fram i tiden ihop. Han som kan möta på rätt vis.
Ego meningen/ allt vi gör gör vi för att försöka tillgodose våra behov. Allt är så rätt.

Smart exakt och briljant.
Missfab är min nya idol vi borde dela den där vinaren snart ärtan. Jag vet attdu läser för det säger du. Kram på du!

Rubriker är till för att locka läsare tänk på det när du vill synas.

Ovido - Quiz & Flashcards