Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Maria Ahlby - 9 mars 2015 23:02

Rizla ett litet vitt papper med klister i ena kanten gömd i en göd liten ask.

Renskav Ne det är inte en ren med skavsår, det är renkött

Ryssar dom bor i Ryssland

Oj oj oj vad har jag nu möjligen ställt till med da. Har jag möjligen gett bort en bit av mitt självförtroende. Har jag möjligen visat att 2 ben är bra att stå på. Kan det vara så att morgon blivit lite avundsjuk, lite stött, lite orolig. Jag hoppas på det bästa. Ingen behöver känna sig hotad eller må dåligt över något eller någon.

Storhandlat, hembakat bröd. Ja nu jävlar händer det saker må ja säga.
Mjuk hand klappar medhårs. Lugn blick mjukar upp och varm kyss tröstar själen. Du kan om jag vill och jag vill när du kan.

Snart är liten krigare hemma igen. Snart kommer cheferna in i vardagen igen. Jag ÄLSKAR killen.

Varför tror folk att dom kan sätta sig på mej. Står det svag vek och hjälplös i pannan på mej eller? Ne just det ja. Så lätt var det inte. Jag ger mej fan inte när det gäller det som ligger mej varmt och hjärtat. Allla mina fina ungar. Dom krigar jag för, dom är inte bara min framtid, det är eran framtid också.

Ovido - Quiz & Flashcards