Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Maria Ahlby - 2 mars 2015 22:38

På väger till jobbet i morse så mötte jag en Ford Scorpion och för fn sekund stönade tiden och jag slungades tillbaka ca 15år i tiden. Tillbaka till Slite och då jag o marre hände på byn. Då när det va så där spännande "förbjudet" att åka dom där bilarna. Mycket dumt har jag gjort och många gånger varit fn dryg uppkäftig tonåring mot mina fina föräldrar som förtjänat bra mycket mer respekt än vankas gav dem just då. Men oj vad jag har haft roligt också, vilka minnen vilken tid i mitt liv lyckligt ovetande om världen i stort och konsikvenserna av mitt handlade.

En annan bil som satte bra spår i mitt liv är den där svarta viggen... Den va så fin och i den vevan hände det mycket i mitt liv. Fick uppleva många nya möten och brottas med många nya känslor på gott och ont.

Den kom min MIN älskade 440. Behöver inte säga mer om henne än att hon gjorde allt med mej. Många mil många skratt och en och annat utbrott uppbrott och avbrott.

Det va då nu är nu. Sååååå skall jag banka huvudet i en kalstendvägg, sparka sönder en trädstam och mina smalben eller bara ta en CIGG. Självdesktruktiv va ordet och min känsla just nu. Va fan e det för stört behov. Ät skit och dö.

Ovido - Quiz & Flashcards