Alla inlägg den 12 november 2014

Av Maria Ahlby - 12 november 2014 22:58

3X15 35kg ja de va tungt
3x12 45kg ja det va oxå tungt. Men dropps på 50kg 12st 40kg 12st 30kg 8st de va fan mördande tungt. Men oj oj oj va nöjd jag blev.
Nytt schema från Pontus idag men färre reps och tyngre vikter. Jag är tok laddad inför detta schemat. Måste bara se till att jag har en PT eller BIFF att träna med så jag får det fokuset jag behöver. Tänk tänk tänk... Ja jag kan ju fråga så klart.

Bästa sättet att maxa på gymmet va tydligen att bli riktigt redigt förbannad.

Sämsta sättet att vara förbanad på är vart vara förbannad på dig själv.

Imorgon åker plutten till sin far och jag skall jobba dag och föreläsning på kvällen. Strålande tider. Ja just det ja. Blir litet gym besök mitt i detta också hoppas jag

Ovido - Quiz & Flashcards