Alla inlägg den 7 november 2014

Av Maria Ahlby - 7 november 2014 15:08

monstret är vaket!!! Pallar fan inte med mej själv ibland. En vis man sa att fördelen med gymmet är att där går det inte att tänka, bara att göra. Är fan helt med på det. Fick ett halv bra gym pass idag. Min fina avkomma var med och det gjorde sitt till att det var svårt att bars släppa o köra. Men men lite är bättre än inget. Sur, bitter och tvär.... Skönt att träningsvärken finns med mej i alla fall. Jag är laddad som en sprängladdning och redo att detonera. Hade inte Dogge varit hemma denna helg så hade jag fan bot på gymmet. Tur min son håller mej på banan. Det är så mycket mer värt att vara MAMMA än att vara MIA.

Men må du fan inte knöla till detta nu, må du ikke våga brottas med mej och mina tankar.

Stor och stark, Stark som SPRIT

Ovido - Quiz & Flashcards