Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Maria Ahlby - 23 maj 2016 20:45

Att veta att det som gör så ont i oss båda är det rätta i längden. Att veta att det enda som hjälper är att härda ut. Tackar högremakter för att du är stark för oss båda. Jag vill vara stark och jag vill orka med krigaren vet hur han skall fajtas för att bryta ner mej. Klart jag är svag det är mitt hjärta som gråter, klart att är lätt övertalad då det är min ögonsten som gråter. Men varken du eller jag kommer hålla i längden om vi inte tar oss igenom detta nu. Dina snyftande rop efter mamma skär i min skäl och smärtan är vidrig. Vill bara hålla om och trösta, vill bara lugna dej och aldrig släppa igen. Jag vet att detta är det rätta och vi är starka individer som kommer klara allt ihop om vi bara försöker. Min älskade älskade prins du är bäst.
O bästa stora du som orkar vill och vågar ta ställning och hjälpa oss. Du är min stöttepelare min trygghet och min hjälte. O vad kag älskar er båda !

Ovido - Quiz & Flashcards