Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Maria Ahlby - 1 augusti 2015 00:37

vad är jag värd? Vad har jag för rätt att ställa krav på mina med människor? Vilka krav får begära? Vad är skillnaden på ditt och mitt när vi är varandras upplevelse? Finns det något svar? Varför förväntar jag mej saker och ting när uppenbarligen ingen annan kan läsa mina tankar? Hur kan andra bara vara och aldrig tycka?

Jag vet att jag är jävligt mycket men att folk inte kan ta mej på allvar när jag säger att det du ser o hör det är det du får! Jag jobbar dåligt med att göra saker för andras skull. Allt jag gör gör jag för att jag vinner på det.

Jag är värdefull så ända in i ni borde ta bättre hand om mej om ni vill ha kvar mej. Alla är utbytbara och alla kan välja att gå.

Jag jag jag japp det är bara mej mitt liv handlar om vill du vara en del av det är det bara att spela spelet. Jag spelar med fria giv och öppna kort.

Ovido - Quiz & Flashcards