Alla inlägg den 26 november 2015

Av Maria Ahlby - 26 november 2015 07:31

Utanför ramen klivit ur boxen bytt färg ändrat rytm .... Vill man ha något man aldrig haft måste man göra något man aldrig gjort... Strategi lösningen är ett faktum att liten på. Att bryta mönstret är läskigt och ovisst. Vart är jag på väg är detta rätt. Jo det är rätt av den enkla anledningen att jag mår bra. Se på mej jag står på gymmet kl 7 på morgonen när sängen är mer lockande än någonsin. Men det är okej. Pow hög köttar jag på. jag står på senen i framtiden och ni sitter i publiken och beundrar samtidigt som ni önskar ni hade hittat till samma form av strategi som jag. Lyx fix är ett nytt måtto.
Ego självisk självgod och Mia älskande tror jag på riktigt på mej själv.

Ny året är SPÄNANDE läskigt och helt nytt. 2015 har gett mej mycket men 2016 lär ge mej mer på så många vis. Tack till bästa björnen som höllom mej när jag krampade i panik. Bästa björnen som väljer att hata mej som så många andra gjort. Jag är tacksamm. Ny tid samma mål men med proces ändring och strategi exelarering. Peppa stötta och älska det kommer stort tillbaka.

Även julmusten är socker söt.

Ovido - Quiz & Flashcards