Alla inlägg den 9 november 2015

Av Maria Ahlby - 9 november 2015 20:44

Dom säger använd huvudet. Ja det gjorde jag när jag när jag skallade dej gul o blå i mina drömmar. Dom säger ta ingen skit. Det gjorde jag fram tills jag insåg att detta dränker mej. Dom säger tro på dej själv. Det gör jag trots motgångar tunga känslor och tokiga val.
Nr1 du är ett osäkert kort passar i spelet men inte i liken.
Nr2 du är en svag länk som gång på gång går sönder och behöver lagas.
Nr3 du är viljan utan styrkan att våga.
Nr4 står stadigt jordytan men är helt uppbland molnen mest hela tiden. Nr5 förfan ge dej det är patetiskt och hysteriskt skrattretande .
Nr6 varför är Sverige så avlångt när det kunde vart rundare.
Nr7 du bara försvann fast du är så synlig. Vackra färger förgyller kropp och själ.
Nr8 är detta på riktigt eller en illusion.


Jag är älskad och omtyckt av många.

Ovido - Quiz & Flashcards