Alla inlägg under oktober 2015

Av Maria Ahlby - 4 oktober 2015 02:24

Det otillgängliga är lockande, det förbjudna är spännande, det farliga är kul. Du står där möter min min blick det värmer men gör ont. Det kittlat men känns förbjudet otillgängligt och lockande. Dubbelsatan vilken kväll det blev. Läs och begrunda din plats i mitt liv min kväll min upplevelse. Tack för att du tig plats i min kväll. Snygg som få och förbjuden att slicka på.

Jag är eliten och skippar skiten jag får vad jag vill vem jag vill hur och när jag vill.... Om jag vill?????

Minne rakastann sinua ( minne )

Hoppas dessa tar möjligheten att nå drömmarnas värld.



PUSS!!!!!

Av Maria Ahlby - 2 oktober 2015 00:19

Den snälla oskuldsfulla söta flickan är född och uppvuxen under djävulens rosa vingar. Till ytan synes en trevlig kärleksfull tjej men skrapa på skadar du ytan kommer helvetets mörka sipra ut. Först där du lärt dej lappa skrindorna mjuknar hon igen.

Lägg inte din tid på någon som inte ger dej något tillbaka. Utnyttja inte dina vännner, nyttja dom istället.

Vi måste ständigt påminna oss själva om vikten i att reflektera över våra värdegrunder och vad som står oss närmast, vad betyder mest för mej, när mår jag bra och varför. Ställ dej själv dessa frågor och det hjälper till att lägga stenarna på plats så du kan gå vidare.

Krinkelkronkel vägen är nu länge sedan vi nyttjade. Björnidet står tomt och katten dansade under bordet när råttan försvann. Laxen hoppar i älven och duvorna kuttrar i ladan.
Längtar efter en Björn kram ibland.

Smeker din nacke och kysser dej ömt, njuter av värmen som länge vart gömd. Drömmer om drömmen som ej blir sann, men önskar att en dag får hålla din hand. Sista anslaget är så sant.


SATAN I HELVETET SAKNAR SIN DOTTER!

Ovido - Quiz & Flashcards