Alla inlägg den 30 augusti 2019

Av Maria Ahlby - 30 augusti 2019 22:53

Att göra val är både lätt och svårt. Att göra val för min egen vinning skull eller höra val som kortsiktigt hjälper andra men på sikt skadar mej. Eller göra val som på kort sikt hjälper mej framåt men kanske inte passar in i andras mönster. Jag svajar mellan panik i en miljon känslor och total tomhet. Jag känner allt men ändå inget. Vad skall man egentligen känna. Finns det något rätt eller fel? Vad vill jag känna i allt detta? Ibland vill jag bara springa ifrån mej själv. Och åter igen vill jag bara blunda och andas i min fina sambos varma famn. Jag hatar detta, jag hatar hatar hatar att behöva hantera detta. Men jag har min underbart fina familj <3 mina barn, min sambo , min syster , min mamma och min älskade älskade pappa.

Jag gör det som käns rätt just nu. Jag gör så gott det går just nu för att klara det som förväntas av mej. Väldigt svårt att hålla fokus och konsertera mej. Jag skriver upp alla viktiga möten på 3 olika ställen. Jag frågar både 2 och 3 gånger extra så jag värkligen har förstått rätt. Jag ber folk repietera viktiga saker så jag inte missar något. Ingen är viktigare just nu en att hålla mej flytande. Jag måste flytta på ytan för jag han inte förmåga simma och jag vägrar att sjunka.

Jag sitter i soffan med min Kenny i knät tårarna rinner och han blir blöt i pälsen men han stannar troget kvar i min famn där jag behöver honom som näst just nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards