Alla inlägg den 29 januari 2017

Av Maria Ahlby - 29 januari 2017 12:44

8
Stå ut snälla stå ut. Jag behöver dej, vibehöver en stark du som tar hand om oss. Vi behöver dej och ingen annan i vårt liv.

Ungefär som en klump av kärlek växer du på mej,

Har kämpat mej upp från avgrunden fin din och Douglas skull. Känslan av att ingen är ärlig, ingen vill mej väl på riktigt alla har en baktanke och kniv gömd redo att hugga. Känslan av ensamhet och flyckt i panik. Sjukvården ville medicinera mej men jag vägrade. Jag behövde inte piller och för mej lätta lösningar. Jag behövde känna tillit och förtroende. Våga lite på någon och bli bekräftad i att det var okej. Jag är stolt som vågade tro på mej själv och min kunskap i känslor och behov.

Jag vill ge er all min kärlek och visa på alla vis att ni är viktiga för mej. Min vackra familj <3

Ovido - Quiz & Flashcards