Direktlänk till inlägg 1 januari 2016

01012016

Av Maria Ahlby - 1 januari 2016 17:52

2015 är över och 2016 är på börjat. 15 medförde dom bästa fruarna och massa glädje på många vis. Magknip ångest och asgarv. Jag plockar med mej allt det goda in i 2016. Jag bejakar mina livsunsiktwr och följer mina lärdomar. Stora kramen till ny förvärven samt gamlingarna.

Om 3månader går jag in i första deffen, om 3 månader skall jag vara i mitt livs form för att kunna få resultat, om 3 månader är jag ett vrak hoppas ni pallar med det. Hoppas ni fixar ännu en prövo period i livet med mej. Om inte så är ni välkomna att checka ut och gå. Jag sattsar allt och har fått släppt många "vänner" nu som inte pallat med mitt val att sattsa som jag gör. Nu växlar jjag upp ännu en gång och kommer välja bort ännu mer av allt annat som inte rör mitt fittliv. En jävligt fitt fitta helt enkelt. Men jag älskar er, älskar och beundrar er som står ut med humör och träningsvärks gnäl. Ni är värdefulla jag klarar inte detta utan er.

Jag vill leva och det gör jag. Snälla lev med mej. Vi kan bygga ett liv ihop, vi kan bygga ett hus att leva i, vi kan bygga en vardag att leva i. Vill du vara med och bygga? Ingenjörer så väl som grovarbetare behövs, en inredare och en ekonom. Ni finns där och jag vill bygga med er om ni vill leva med mej i vårt hus vårt liv vår vardag.

12,15 min kvar

Rykande ruskande värk i annans muskler ger mej hopp om utveckling. Tack för att jag får kötta på som innan utan kretisk och dumma frågor.

Pussen är min

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ahlby - 30 augusti 2019 22:53


Att göra val är både lätt och svårt. Att göra val för min egen vinning skull eller höra val som kortsiktigt hjälper andra men på sikt skadar mej. Eller göra val som på kort sikt hjälper mej framåt men kanske inte passar in i andras mönster. Jag svaja...

Av Maria Ahlby - 23 oktober 2018 08:52

Jag är så trött. När jag var barn under åttiotalet satt mammorna under fläkten på en pall. De rökte Blå Blend, hade blå mascara som enda make-up och var enastående vackra med sitt permanentade hår. De hade hår under armarna och köpte Big Pack till...

Av Maria Ahlby - 28 december 2017 22:31

Vi är många som älskar julen med allt som hörtill i våra traditioner. Allt i från adventsfiranden men 4ljus i staken nejlika apelsiner i röda band. Kalender öppnings och önskelistor. Att vakna den 24/12 är en pirrig känsla. Fina kläder allt luktar go...

Av Maria Ahlby - 29 oktober 2017 11:16

Förvänta dej inte att möta en glad trevlig snäll söt charmig behaglig figur. Jag är kvinna, i detta paket ingår inga humör svängningar snarare en begodslbsna. Jag är inget i närheten av en blomstrande sommaräng snarare ett minfält. Det är ingen idén...

Av Maria Ahlby - 1 oktober 2017 21:49


Ha ha ha du tror att det är äkta och på riktigt, men snälla lilla vännen plåster sitter inte för evigt. Antingen rycks dom bort eller så ramlar dom helt obemärkt av i badhuset. Krusbär och vårrullar är ätbara men ingen vardagsmat precis. Men pann...

Ovido - Quiz & Flashcards